Δευτέρα 10 Απριλίου 2023

Ο Βαγγέλης Γιαννακουρας αλλάζει σελίδα


 Ο συμπατριώτης μας Βαγγέλης Γιαννακούρας σήμερα άλλαξε σελίδα στην μέχρι τώρα πολιτική του πορεία. 

Υπέβαλε την παραίτησή του από Περιφερειακός σύμβουλος και θα ενταχθεί στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ όπου θέτει υποψηφιότητα για βουλευτής Αρκαδίας. 

Η ανακοίνωση αναφέρει:

Σήμερα, Μεγάλη Δευτέρα 10 Απριλίου, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου υπέβαλλα την παραίτησή μου από την τιμητική θέση του Περιφερειακού Συμβούλου Πελοποννήσου, στην οποία με είχαν στείλει οι συμπατριώτες μου Αρκάδες, τους οποίους και πάλι ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου, για να θέσω υποψηφιότητα για βουλευτής Αρκαδίας.

Η επιστολή παραίτησής μου

Επιστολή παραίτησης Ευάγγελου Γιαννακούρα


Προς 

τον πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου κ. Μαλτέζο,


Αξιότιμε κ. Πρόεδρε,


Με την παρούσα επιστολή  σας γνωστοποιώ ότι παραιτούμαι από Περιφερειακός Σύμβουλος της ΠΕ Αρκαδίας.

Όπως γνωρίζετε έχουν προγραμματιστεί για τις 21 Μαΐου 2023 εθνικές εκλογές και αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για εμένα η ομόφωνη απόφαση από τα αρμόδια όργανα του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ,  να είμαι υποψήφιος βουλευτής του κόμματος στο ψηφοδέλτιο της  Αρκαδίας. 

Σας ευχαριστώ για τη συνεργασία μας και σας παρακαλώ για τις προβλεπόμενες ενέργειες. 


 Γιαννακούρας Ευάγγελος

Ιατρός Χειρουργός

Περιφερειακός Σύμβουλος ΠΕ Αρκαδίας 


Η κάθοδος μου ως υποψήφιος βουλευτής Αρκαδίας, στις εκλογές της 21ης Μαΐου, με το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, μετά από ομόφωνη πρόταση της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ της Αρκαδίας και ομόφωνη απόφαση της αρμόδιας επιτροπής ψηφοδελτίων, με τιμά ιδιαίτερα και θέλω να ευχαριστήσω και τα μέλη της επιτροπής καθώς και τον Πρόεδρο μας Νίκο Ανδρουλάκη,  δίνοντας την υπόσχεση ότι θα δώσω αγώνα για το καλό της παράταξής μας, την οποία υπηρετώ εδώ και δεκαετίες και δεν εγκατέλειψα ποτέ.

Η μάχη που είναι μπροστά μας είναι κρίσιμη και προέχει κάθε άλλης μάχης, που θα δοθεί στο μέλλον.

Για μένα πολιτική σημαίνει προσφορά και ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με τους συμπατριώτες μου Αρκάδες.

Θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να προωθήσω τις ιδέες και τις αξίες του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ για μία καλύτερη Ελλάδα και, όπως έχω πει επανειλημμένως και είναι ευνόητο θα ακολουθήσω κάθε επιλογή του Προέδρου και της παράταξής μου  σε κεντρικό ή αυτοδιοικητικό επίπεδο.

Θέλω , σήμερα που κλείνει αυτή η σελίδα να ευχαριστήσω και όλους τους συνεργάτες μου στην περιφερειακή αυτοδιοίκηση αλλά και όλους τους συναδέλφους περιφερειακούς συμβούλους, με τους οποίους πολλές φορές μπορεί να συγκρούστηκα αλλά ο μοναδικός μου γνώμονας ήταν, είναι και θα είναι το καλό της Αρκαδίας και της Πελοποννήσου.

Εμείς με την σειρά μας ευχόμαστε στο Βαγγέλη καλή δύναμη και επιτυχία. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δευτέρα του Πάσχα στην Μεταμόρφωση Αραχαμητών

 Ο Σύλλογος Αραχαμητιωτών "Η Μεταμόρφωση του Σωτήρος" όπως κάθε χρόνο εορτάζει την Δευτέρα του Πάσχα. Θα τελεστεί Όρθρος και Θεία ...