Δευτέρα 31 Μαΐου 2021

ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΚΩΤΣΙΡΟ


Στο 40ήμερο μνημόσυνο του Ιωάννη Κωτσίρου που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 30/05/2021, στις Αραχαμίτες, ο Σπύρος Καλδής, συμπέθερος του, αποτύπωσε μέσα σε ένα όμορφο και συγκινητικό ποίημα, τη ζωή του Γιάννη Κωτσίρου.

ΣΤΟ ΓΙΑΝΝΗ ΚΩΤΣΙΡΟ

Γιάννη γιατί μας άφησες,
δεν ήταν η σειρά σου, 
σ' αναζητούν τα εγγόνια σου, 
λείπεις στα παιδιά σου. 

Είναι νωρίς Γιάννη μου,
στο χώμα να πλαγιάσεις, 
έπρεπε για πολύ να ζεις,
να ζήσεις, να γεράσεις. 

Αλλά πολύ κουράστηκες,
μας πήρες άλλο δρόμο,
ο δρόμος είναι αδιάβατος,
και γυρισμό δεν έχει. 

Για πάρτε με και σύρτε με,
ψηλά στους Άγιο Θοδώρους,
χωρίς φωνές και κλάματα,
μόνο σιγοτραγουδώντας. 

Αφήστε το κορμάκι μου,
εκεί να ξαποστάσει,
και ν' αγναντεύω το χωριό,
το όμορφο σπιτικό μου. 

Να σμίξω με το ταίρι μου,
την όμορφη Δημητρούλα,
τα καλά νέα να της πω,
εδώ στην ψηλή ραχούλα. 

Τα παιδιά μας μεγάλωσαν,
και καλοπαντρευτήκαν,
κάναμε νύφες και γαμπρούς,
και ένα σωρό εγγόνια. 

Εσύ όμως μας έλειπες,
με είχες αφήσει μόνο,
μόνο μου στα βάσανα,
και στις χαρές μας μόνο. 

Καλδής Σπύρος

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πένθος στο Μαυρογιάννη

  Απεβίωσε η Γιαννούλα Κ. Αναστασιάδου το γένος Μπισμπίκου, με καταγωγή από Μαυρογιάννη. Η νεκρώσιμη ακολουθία θα τελεστεί την Κυριακή 28 Απ...